Als Virtueel Assistent (VA) ben ik een zelfstandig professional die drukke ondernemers support biedt op het gebied van IT, financiële administratie en dagelijks (office) management. Dit kunnen alledaagse terugkerende taken zijn, specifieke projecten, content management, het inrichten van systemen, beheer van mail en/of mailingen, facturatie, organiseren van events, etc.

Virtueel werken betekent dat ik als VA vooral op afstand vanuit mijn eigen kantoor werk. We werken online samen in systemen in de cloud en we overleggen via telefoon of online tools. Mocht het eens nodig zijn, dan kan ik ook op locatie komen werken en neem dan mijn eigen spullen mee. Natuurlijk ontmoeten we elkaar eens in de zoveel tijd ook live.

De bedoeling is dat jij door Luz in te schakelen ontlast wordt, dat je je to-do-lijst snel ziet veranderen in een done-lijst en dat er structuur in jouw organisatie en administratie komt. Dat geeft rust en hierdoor ontstaat voor jou ruimte en tijd om je focus te leggen op dat waar jij goed in bent, plezier in hebt en energie van krijgt!

Zoek je inspiratie voor uit te besteden taken? Een uitgebreide lijst van taken die ik voor je zou kunnen oppakken vind je hier.

De voordelen van VA Luz op een rij:

  • Je betaalt alleen voor de effectief gewerkte uren
  • Je verzoeken worden snel en professioneel opgepakt
  • Je hebt support en communicatie via mobiel en online tools
  • Je hebt geen dure werkplek en apparatuur nodig
  • Je hebt geen personeelskosten, zoals: sociale verzekeringen, ziektekosten, pensioen en diverse verplichte premies
  • Je hebt geen verborgen kosten en lange opzegtermijnen of -kosten
  • Bonus: je hebt iemand om mee te sparren!